Menu
Zadzwoń do nas734838120

Vexilar Sonarphone SP100 Wifi nahazovací sonar

Vyzkoušejte sonar ZDARMA - Wifi dosah neuvěřitelných 91,5m, neomezený počet rybářů na sondě současně, pouzdro na ruku v ceně, zvětšené sledování dna ovládání SK, aplikace zdarma: Google play, App Store. Konec kompromisů. VEXILAR je světová jednička.

Opis produktu Vexilar Sonarphone SP100 Wifi nahazovací sonar

Bezdrátový WiFi sonar - VEXILaR SONaRPHONE SP100


Vysokovýkonný stabilní bezdrátový WiFi sonar pro váš smartphone nebo tablet s funkcemi, které daleko přesahují možnosti předchozího modelu. Už v základu najdeme, měření teploty vody a automatické přizpůsobení rozsahu hloubky s hloubkovým dosahem až 37m. Stabilní wifi připojení nadhazovací sondy s vaším telefonem nebo tabletem a to do vzdálenosti až 91m. Zdarma a volně stažitelná aplikace přímo do telefonu nebo tabletu dovoluje připojit k sondě neomezený počet uživatelů. automatické zapnutí ve vodě, sonar začne pracovat ihned po namočení do vody.

To nejlepší na trhu - 50letou tradice, servis, poradenství

Funkce na zvětšení sledování dna, uvidíte tak přesné detaily co se ukrývá pod vodní hladinou.
Sonar najde využití i na člunu a mělčinách alarm vás vždy a včas upozorní na nebezpečně malou hloubku pod vaší lodí. Hledáte správné místo pro váš lov, chodíte často na to jistě jezero nebo řeku, nic Vám nebrání k tomu, abyste si vytvořili vlastní mapu s podrobným vykreslením vrstevnic a naměřených hloubek a to jednoduše přímo v telefonu nebo tabletu. Nikdy vám neunikne ryba která se nachází v rozsahu sonaru, po sepnutí funkce alarm ryb, vždy odhalíte to správné místo pro lov.

Důvody ke koupi bezdrátového WiFi sonaru - VEXILaR SONaRPHONE SP100
- Bezdrátový WiFi sonar
- Stabilní WiFi připojení
- Dosah WiFi 91m
- Hloubkový dosah 37m
- Měření teploty vody
- Neomezený počet uživatelů
- automatické zapnutí ve vodě
- mělčinách alarm
- alarm slabé baterie
- Hmotnost 118g
- Ovládání v Českém i Slovenského jazyku
- Vodě odolné pouzdro zdarma

Parametry:
dosah 91m
hloubkový dosah 37
hmotnost 118g

V následujících řádcích najdete občas kladené otázky a odpovědi na ně. Obvykle se jedná o instalaci aplikace, wifi spojení nebo ztráta signálu, téměř ve všech případech je třeba hledat řešení v parametrech nebo nastavení smatfónu.

Otázky y odpovědi:
Můj tablet je založen na platformě android, ale aplikaci nenabízí Google Play a když se dostanu do služby Google Play např. zasláním linky emailem, objeví se hlášení, že zařízení není kompatibilní, existuje nějaký způsob, jak dostat aplikaci do svého zařízení?
 

Jediným řešením je stáhnout soubor aplikace aPK přímo do zařízení. (aplikaci můžete stáhnout zde SonarPhone-R2_6-150831.apk < / a> ) </ p>
Tento způsob ale vyžaduje vypnout blokování instalace neznámých aplikací (tj takových, které instalujete mimo obchod Play), které docílíte kliknutím na ikonu Nastavení (Settings) v menu zařízení, následně zvolte položku Nastavení aplikací (v některých zařízeních také označovanou jako Bezpečnost / Security), kde povolte instalaci z neznámých zdrojů. Po aktivaci se může zobrazit upozornění o hrozbě neznámých aplikací, které musíte potvrdit stisknutím tlačítka "OK". Po nainstalování lze blokace opět zapnout. Pokud jsou požadavky na velikost vaší obrazovky příliš malé nebo nejsou kompatibilní, aplikace se stále nebude otevírat.
 
 
Ztracené připojení nebo žádné spojení.
 
První věc, kterou byste měli udělat, je přesně určit, odkud tento problém pochází. Buď se vaše zařízení odpojí od zařízení SonarPhone, protože nastavení v přístroji mohou způsobit ztrátu vašeho signálu. Jednoduchý trik na odzkoušení je, přepnout zařízení na "Režim letadla". V nastaveních systému najděte "Režim letadla" a zapněte ho. Nyní přejděte do nastavení wifi a zapněte pouze připojení k síti wifi a zkuste znovu připojit k SonarPhone. Pokud vše funguje bez problémů, můžete bezpečně předpokládat, že problém spočívá v nastavení zařízení WiFi / internet. Ujistěte se, že vypnete všechna nastavení wifi nebo internetu, které by mohly narušit připojení k SonarPhone signálu. Pár příkladů toho, co byste měli hledat jsou - cokoliv připomínající "automaticky vyhledávat internet" nebo "Připojit k nejsilnější síti". Ujistěte se, že váš Wifi Hotspot je vypnutý, protože to také způsobí problémy s připojením.
Pokud stále máte problémy po této zkoušce, ujistěte se že v oblasti neexistují žádné jiné wifi signály, které by mohly způsobit problém s připojením. Některá zařízení se automaticky odpojí od SonarPhone, pokud existuje jiný zdroj wifi s připojením na internet v dané oblasti. Pokud existují jiné zdroje wifi v oblasti, nastavte tyto sítě na "Zapomenout" v nastaveních wifi.
 
 
Stále ztrácím svůj WiFi signál
 
To je velký problém se systémy iOS, ale může se stát u všech zařízení. Mnohý uživatelé smartphonů nebo tabletů nevědí, že mají spuštěné aplikace nad jinými aplikacemi.
Když máte spuštěných mnoho aplikací, často signál WiFi přicházející do zařízení ho může zmást. Buď zařízení vypněte a znovu jej spusťte nebo najděte způsob, jak v zarižení vypnout všechny ostatní aplikace, které mohou běžet na pozadí.
Stále nemohu resetovat sonar, co mám dělat teď?
Je to velmi vzácné, ale možné s napájecím kabelem, který je již připojen k napájení nebo portu USB, budete muset počkat až dvě minuty, dokud se zařízení vypne (zhasne)
Nyní přichází troška složitější část ... držte T-POD v levé ruce s drážkou nabíjecí zástrčky směrem nahoru. Nyní vezměte kratší zástrčku resetovacího kablíku a pokuste se ji pomalu připojit ..... zasunúvajte ji pomalu zprava doleva až je vytvořen kontakt s kolíky ..
Cílem je dosáhnout připojení nejvzdálenějšího - pravého kolíku a středního kolíku alespoň o sekundu dříve než je připojen i třetí , levý - k vám nejbližší kolík!
Jakmile to uděláte, nechte zástrčku připojenou 10 sekund, pak ji odpojte.
Musíte počkat, dokud se sonar opět vypne (světlo musí zhasnout) Nyní zapněte sonar navlhčením kontaktů prstem nebo namočeným servítky.
Heslo bude 12345678
Před spuštěním aplikace budete muset určitě zvolit možnost "MaSTER" a toto heslo bude opět 12345678
Nemohu se připojit,
Zrušeno signál nebo zařízení říká, že není "WiFi připojení k internetu" Jde o problém s telefonem nebo tabletem společnosti Samsung, přejděte na nastavení WiFi a níže uvedené funkce: "Kontrola internetové služby" - pokud je přítomna, ujistěte se, že toto nastavení není zaškrtnuto.
Pokud je toto zaškrtnuto, pokuste se ověřit, zda má přístupový bod připojení na internet. Jelikož SonarPhone Wi-Fi nemá internet, výsledkem je chyba.
Například zařízení: Samsung S3, S4. "automatický síťový přepínač" - pokud je přítomen, zkuste toto nastavení vypnout.
Pokud je toto nastavení povoleno, vyzve zařízení na automatické přepnutí na síť Wi-Fi s připojením na internet.
Jelikož síť Wi-Fi SonarPhone nemá internet, přepne se na jinou síť Wi-Fi. Kupříkladu přístroj: Samsung Poznámka 3. "Smart režim" - Toto by mělo být vypnuto.
Po zapnutí přístroje vypne připojení aplikace SonarPhone app, pokud je v dosahu oblíbenější sítě, jako například domácí nebo kancelářské sítě.
Například přístroj: Samsung Galaxy S4. "Vyhněte se slabému spojení" - Pokud je přítomno, zkontrolujte, zda je toto nastavení zaškrtnuto.
Například přístroj: Nexus 5.samočinné připojení - toto nastavení umožňuje, aby se telefon automaticky připojil ke známým sítím Wi-Fi. Pokud je přítomen, zkuste to vypnout. Například zařízení Samsung Galaxy S3. "Sprint Connections Optimizer" - tato možnost je pouze na telefonech Sprint. Pokud je přítomen, zkuste to vypnout. Toto nastavení vyžaduje automatické připojení k prohlížení Wi-Fi 4G na malém počtu míst v síti Sprint. Můžete to najít v části Nastavení> Další nastavení> Mobilní sítě> Optimalizace připojení> Zrušte zaškrtnutí políčka "Sprint Connections Optimizer". Bude můj sonar pracovat v mořské vodě? Všechny systémy SonarPhone jsou navrženy pro používání v slaných vodách s nejlepšími nerezovými komponenty. Může se však vyskytnout i slabý náznak rzi a elektrolýza, zejména pokud je sonar nabíjen pokud je stále vlhký, proto prosím po každém použití umyjte sonar ve sladké vodě a úplně vysušte předtím, než se ho pokusíte nabíjet. Moje nabíjecí kontakty začínají rezavět! Je to důsledek elektrolýzy, když při nabíjení nejsou terminály suché. Doporučujeme použít vatovou tyčinku a WD-40 na vysušení kontaktů a jejich ochranu proti korózii.Bezdrôtový WiFi sonar Wexilar s ovládáním v slovenském jazyce - náhoda - TROLUJ - ZaVÁŽaJ a při zakoupení ti jako dárek dáme speciální vodě odolné pouzdro na telefon zdarma! sonar Wexilar - tvůj nový společník na ryby!

 

Vyskúšaj ZDaRMa aplikáciu už teraz: (klikni na obrázok, alebo nasnímaj QR kód)

Google play appStore
 




Distribútor pre SR: SPORTS spol. s r.o. www.sports.sk